Premiera novega promocijskega filma o Šentjurju
V okviru projekta »Rojstvo Evrope« je Razvojna agencija Kozjansko v drugi polovici preteklega leta pričela s snemanjem promocijskega filma o turistični ponudbi območja občine Šentjur.
Namen filma je predstaviti Šentjur kot atraktivno butično turistično destinacijo za različne ciljne skupine.
Film je izjemno sporočilen in upošteva sodobne trende turistične industrije. V filmu nastopajo tako zunanji igralci, kot tudi številni domačini, ki dajejo posebno sporočilno noto destinaciji. Posnet je bil na 5O različnih lokacijah s preko 60 nastopajočimi. Film ponuja številne namige kako izvirno in drugače preživeti nekaj dni na območju občine Šentjur.
Naslov filma je Pesem Južne železnice, saj je železnica pomembno zaznamovala ta prostor. Osrednjo zgodbo povezuje igralski par, ki v nahrbtnik in svoje srce beleži svoja srečanja in doživetja z domačini, ki so duša destinacije. Film se konča s sloganom: Šentjur, tam kjer sem doma – s čimer želijo graditi tudi ponos in zavedanje lepot teh krajev.
S filmom bo turistična destinacija predstavljena na različnih domačih in mednarodnih dogodkih. Na voljo bo na socialnih omrežjih in na ta način si občina Šentjur obeta še večje število obiskovalcev.
Film je bil premierno predstavljen v Ipavčevem kulturnem centru, v sredo, 13. maja 2015, ob glasbeni spremljavi, ki občini Šentjur, ki slovi po bogati glasbeni tradiciji, tudi pritiče. Dogodka so se udeležili avtorji filma in številni nastopajoči v filmu.
Namen projekta »Rojstvo Evrope« je ohraniti in revitalizirati kulturno dediščino arheoloških najdišč: Rifnik (Šentjur), Ajdovski gradec (Sevnica), Ančnikovo gradišče (Pohorje), Kuzelin (Donja Glavnica) in Aquae Lasae (Varaždinske Toplice) in z izvedbo skupnih čezmejnih aktivnosti, opozoriti na enoten kulturni prostor, ki nas povezuje že od davnine.
Operacija se financira s finančno pomočjo iz sredstev ESRR v okviru Operativnega programa Slovenija–Hrvaška 2007–2013.
Nazaj