Anton Martin Slomšek in romarski turizem

V rojstni hiši blaženega Antona Martina Slomška na Slomu pri Ponikvi je 17. marca 2012 potekala delavnica namenjena vsem tistim, ki jih zanima področje romarskega turizma.

Romarski turizem ima že zelo dolgo tradicijo, saj so bila romanja prva oblika turizma. Razvojna agencija Kozjansko zadnja leta v okviru projektov IPA  Slovenija Hrvaška in OP Slovenija Avstrija orje ledino na področju razvoja romarskega turizma.

 

Na delavnici je  predavateljica z graške univerze, Lidija Vindiš, predstavila avstrijski model usposabljanja romarskih vodnikov in orisala lik turista – romarja, ter izpostavila razlike med avstrijskim in slovenskim pristopom do tega specifičnega turističnega produkta. Predavatelj Dejan Podgoršek je poudaril da je Slomšek izjemno močna blagovna znamka, na kateri velja graditi in takšna blagovna znamka dviguje vrednost celotne destinacije. Vendar to je zgolj potencial, ki ga je potrebno primerno vključiti v potrebe današnjega zahtevnega turista romarja.

 

Romarski turizem je velik izziv in priložnost za domačine in  za vse lokalne ponudnike. Lep primer in fenomen je španski Santiago di Compostelo. Cilj romarskega turizma je, da romarji na svojih poteh odkrivajo še nepoznane kraje in da lokalno prebivalstvo pozna vrednote romarskih popotnikov in  zna tenkočutno  prisluhniti njihovim potrebam. Romarski turizem je preplet zelenega trajnostnega turizma s kulturnim, zato je prijazen do lokalnega prebivalstva, ki mu ponuja razvoj novih podjetniških dejavnosti na romarskih poteh.

 

 

 

Nazaj
SHIFT + A